hizokura - alexasport

Tartalomhoz ugrás
HÍZÓKÚRA KÖNNYEDÉN!

 
Hogy tudsz a gyors anyagcseréddel eredményes, minőségi izomtömegre szert tenni, úgy hogy egészséges maradj és ne raktározd el a zsírraktáraidba az elfogyasztott ételeket, ezáltal elérd az áhított formádat?
 
 
Ha ez a felállás, akkor ezt a cikket neked találták ki!
 
 
Habár az egészséges életmódot szorosan összekötik a fogyókúrával, különböző divat diétákkal, a fitt alakkal , mégis arról keveset szól a fáma, hogy mi a teendő abban az esetben, ha valaki épp a kilók feljebb tornázássával küzd?!
 
 
Számos klienesel találkozom a munkám során, akik azzal keressnek fel, hogy szeretnének szert tenni minőségi izomzatra az anyagcseréjükkel megbírkózva a szakmai segítségemmel.
 
Amikor megtörténik az első konzultáció, ahol átbeszéljük a reális célokat és rendbetesszük az ehhez szorosan kapcsolódó étrendethez tartozó táplálkozását, onnantól jöhet a munka másik legnehezebb része, a progresszív súlyzós edzés.
 
Ahogy egy fogyni vágyó embernek szüksége van szakmailag egyénre szabott étrendre, folyamatosan kontrollált szemelyi edzésekre és ilyen edzésterv kidolgozásra, úgy azoknál sincs kivetel ezalól, akinek épp minőségbeli testsúlygyarapodás szükségeltetik.
 
 
Akik rendelkeznek ilyen testi adottsággal azoknak tanácsolni szoktam, hogy az eredményesség érdekében, ha minőségi izomtömeget akarunk felépíteni, akkor a megadottnál többet kell ennie.
 
Történetesen nem a junk food és társaira kell ilyenkor gondolni, hanem egy kiegyensúlyozott, egészséges, többnyire és kevésbbé feldolgozatlan élelmiszerek alkalmazasára az étrendben.
 
Erre a legjobb módszer, ha kiegészítjük a napi "átlagos" étkezéseket úgy, hogy  bevetünk olyan praktikákat, amivel az egész folyamatot megkönnyítjük, természtesen, úgyhogy ne váljon át kaja undorrá.
 
 
 
 
 
Tippek a könnyebb " hízókúrához" :
 
 
1. Folyékony formában történő turmixok magas kalóriatartalmú élelmiszerekből.
 
   Pl: Banán,datolya,mogyoró/mandula/kesuvaj,kakaópor,kókuszreszelék,goji bogyó,szilva,mák,aszalványok.
 
 
3. Gyors és energiadús szeletek vagy golyók, akár gyors étkezésekre.                                    
 
Pl: Zabszeletek,Banános-magvas-datolyás-kókuszos golyó.
 
 
4. Próbáljunk olyan élelmiszereket választani, ahol megmarad az egészséges ételek fogyasztása.                                                 Pl: Rízskása/zabkása banánnal ,mogyoróvajjal és/vagy lekvárral ,vagy sovány húsból készült bolognai durumtésztából sovány hússal és csökkentett zsírtartalmú sajttal.
 
 
5. Növeld az étkezések adagjait.
 
Pl:  Reggelinél, ha eddig 50g zabpelyhet ettél, akkor most próbálj 55g-60g enni.
 
Kicsi változtatás, ami alig észlelhető, de mégis több ételt fogyasztottál egy étkezésre.
 
 
6. Étkezz gyakrabban, naponta 5-6 alkalommal.    
 
Pl: 3 nagyobb étkezésnél 650 kalóriàt és 3 kisebb étkezésnél 450 kalóriát.
 
 
7. Fogyassz több kalóriàt,mint amennyit elégetsz.
 
 
8. Kombináld a szénhidrátot a zsírral.           
 
Pl: Edd a zabkását gyümölccsel és mogyoróvajjal vagy a húsokat krumplival,durumtésztával és fehér rizzsel.  Természetesen a zöldségekről se feledkezzünk meg,ezért fogyasszunk az egészségünk érdekében az étkezéseinkhez salátát.  Nincs gond,ha utána desszert is lecsúszik! ;)
 
 
9. Esetleg tömegnővelő készítmények használata, ha szereted a gyorsabb megoldásokat táplálékkiegészítők formájàban.
 
Pl.:: De! Magadnak is elkészítheted: Szőlőcukrot összekeversz fehérjeporral.
 
 
10. Étvágyjavító természetes vitaminok és gyümölcsök. pl: B-vitaminok, grépfrút, klementin, kiwi, citrom, mandarin, narancs, gránátalma,banan,füge.
 
 
11. Egészséges nassolnivalók tanulás vagy munkaközben. Pl: magvak, aszalványok.
 
 
12. Ételeidet felturbózhatód egészséges és jó zsírokat tartalmazó növényiolajokkal.       
 
Pl: avokádó/mogyoró/oliva/tökmag/chiaolaj
 
 
13. Az étkezések mellett ugyanakkora szerepet kell kapjon a testedzés.                
 
A sport is jó megoldást jelenthet, mert egy kiadós testedzés után biztosan éhes leszel.
 
 
Az utolsó gondolatom a témához, miszerint , ha valaki minőségű izomtömeghez szeretne jusson  megkell értenie egy roppant fontos dolgot.
 
Az ételek feldolgozatlan,teljes értékűeknek kell legyen! ( Nem megengedett a junk food, a fehér lisztes és cukros dolgot, az előre csomagolt kész ételek.) - Tehát egyáltalán nem célravezető, ha bedobsz egy pörköltött fehérlisztes galuskával!
 
 
Ahogy a testsúlyukat csökkenteni vagyóknak, úgy a gyors anyagcserével rendelkezőknek egyaránt bekell tartaniuk a szabályt, csak az utóbbi esetben a mennyiség lehet több.
 
 
 
+ 1 napos Mintaétrend(+ recept ) ötlet ajándékba az elinduláshoz.
 
 
Reggeli: Csokis-gyümölcsös Zabkása
 
 
è 60g zabpehely, 1 (közepes) banán, 1 EK kakaópor, 3 aszalt datolya, 1 kupaknyi kedvenc fehérjepor, 1 EK mogyoróvaj./ Mogyoró/Mandulavajas tk. kenyér banánnal -->
 
2-3 szelet tk. kenyér mogyoró vagy mandulavajjal banán karikákkal.
 
 
Tízórai: Diákcsemege 1 marékkal
 
 
Ebéd: Pestós-paradicsomos durumtészta darált pulykahússal
 
 
è 200g durumtésztát főzd ki sós vízben, miközben egy serpenyőben kevés olajon megdinszelsz egy fej hagymát , majd a darált húst beleöntöd. Mielőtt teljesen kész lenne, itt az idő a fűszerezésnek, ami álljon oreganóból,majorannából,bazsalikomból,sóból és borsból.
 
( A pestót szerezzük be boltból vagy otthon készitsük el€
 
            Ha kifőtt a tészta, elkészült a hús, akkor keverjük öket össze a pestóval.
 
            Tálalásnál friss bazsalikommal és 2-4 fébevágott koktélparadicsommal díszítsük.
 
 
Uzsonna: Banános zabpelyhes keksz
 
 
Vacsora: Közepes főtt / olajmentesen sült sültkrumpli 100% paradicsompürével leöntve.
Adatkezelési szabályzat                       Copyright 2017@Tótfalusi Alxea

weblap by suszter andrás                    All right reserved (minden jog fenntartva)
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz